
Het vinden van de juiste kandidaten
We starten met een kick-offgesprek waarin we samen alle eisen en criteria voor de ideale kandidaten bespreken. Op basis van deze input ontwikkelen we een strategische crossmediale campagne, waarbij ons designteam verschillende unieke vacatureversies creëert. Deze versies worden verspreid over verschillende platformen zoals Google, YouTube, LinkedIn, Facebook en Instagram. Door real-time data te monitoren, bepalen we welke versie het beste presteert en zorgen we voor maximale zichtbaarheid van de beste vacature. Dit resulteert in een data-gedreven, efficiënte wervingscampagne die zowel tijd als middelen optimaliseert.
Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe dit proces werkt.
-
Vul ons contactformulier in om je interesse kenbaar te maken. We nemen snel contact met je op voor verdere afstemming.
-
We plannen een kick-offgesprek in om de specifieke eisen en criteria voor de sollicitanten te bespreken.
-
Met behulp van diverse marketingtools segmenteren we de doelgroep en bepalen we welke platforms het meest geschikt zijn om deze effectief te bereiken.
-
Ons designteam ontwikkelt verschillende campagnes die aansluiten bij de doelgroep, de identiteit van uw bedrijf en de vacature.
-
Wij voeren meerdere campagnes uit via diverse kanalen, waarbij wij zelf de kosten voor het adverteren van deze campagnes dekken. U betaalt uitsluitend wanneer er geschikte kandidaten worden gevonden. Als er geen geschikte kandidaten worden gevonden, worden de kosten voor de advertenties niet aan u doorberekend.
-
Ons designteam creëert vacatures in diverse vormen, met variaties in kleuren, teksten, foto's, video's en andere visuele elementen. Deze worden gepresenteerd in verschillende ontwerpen, afgestemd op de diverse kanalen waarop ze worden gepromoot. Door deze varianten tegen elkaar af te zetten, kunnen we testen welke combinatie het beste presteert en de meeste betrokkenheid genereert bij de doelgroep. Op deze manier optimaliseren we de effectiviteit van de campagnes en zorgen we voor maximale resultaten.
-
Op basis van eerdere campagnes verwachten we dat de advertentie tussen de 50.000 en 150.000 mensen uit de doelgroep bereikt, wat de kans op succesvolle reacties vergroot.
-
Geïnteresseerden reageren op de campagne met hun naam, telefoonnummer, e-mailadres en CV. Bij de aanmelding krijgen ze tevens een set vragen voorgeschoteld, waarin de eisen uit het kick-off gesprek zijn verwerkt. Deze vragen helpen te beoordelen of de kandidaten voldoen aan de gestelde criteria. Als een kandidaat niet aan een van de eisen voldoet, wordt deze niet toegevoegd aan de longlist. Dit resulteert in een lijst met potentiële kandidaten die wel aan de gestelde eisen voldoen voor de vacature.
-
We plannen met alle kandidaten uit de lijst een gesprek in, zowel op kantoor als via Teams. Tijdens dit gesprek beoordelen we of zij voldoen aan de eisen en criteria die tijdens het kick-offgesprek zijn besproken. Op basis van deze gesprekken stellen we een kortere lijst op van kandidaten die daadwerkelijk geschikt zijn voor de functie.
-
De lijst met mensen die aan alle eisen voldoen en enthousiast zijn om voor uw bedrijf te komen werken sturen we naar u op voor een sollicitatiegesprek. U kunt hen eenvoudig via e-mail of telefoon uitnodigen voor een gesprek. Indien er geen geschikte kandidaten zijn, betaalt niet en rekenen wij geen kosten voor onze diensten.